dijous, 24 de setembre del 2009

LES NOVES TECNOLOGIES EN EDUCACIÓ

Partirem de la base que alguns de nosaltres encara no tenim per la mà tot el que les TIC ens poden oferir en el món de l'educació, per això, buscant buscant he trobat un vídeo que podria simbolitzar el nostre ús de les TIC degut a la manca d'informació i/o formació que tenim.
http://www.youtube.com/watch?v=ZSV4UC7ZJBw

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada