
dimarts, 22 de desembre del 2009
diumenge, 20 de desembre del 2009
divendres, 18 de desembre del 2009
La sessió següent
Després de la visualització
Un cop hem fet la visualització fem una sessió oral de comprensió del conte, de la seqüència del mateix i fem un primer treball per diferenciar el plantejament, nus i desenllaç.
Aquesta activitat oral l'escric a la pissarra però tal i com ells me l'expliquen, és a dir, amb la mateixa estructura oral que utilitzen i després fem la reflexió de si éstà ben explicat i s'entèn.
Imatges II
Algunes imatges del projecte final
La meva veu pot sortir de l'ordinador??
La proposta didàctica que presento sorgeix d'aquesta pregunta que una alumna que assisteix a l'aula d'EE de l'escola ordinària on treballo em va fer.
Estem treballant el conte tradicional com a tipologia textual i parteixo de la visualització dels contes de la web www.unamadecontes.cat que per la tipologia d'imatges i d'elements plàstic trobo que són més adequats a l'edat dels alumnes.
Al fer-me aquesta pregunta mentre visualitzava el vídeo vaig creure que seria una bona "excusa" fer ús del programa audacity per enregistar un conte col·lectiu entre els 4 alumnes i així ells experimentarien com s'introduiex la veu dins de l'ordinador per tal que després narri una història.
Estem treballant el conte tradicional com a tipologia textual i parteixo de la visualització dels contes de la web www.unamadecontes.cat que per la tipologia d'imatges i d'elements plàstic trobo que són més adequats a l'edat dels alumnes.
Al fer-me aquesta pregunta mentre visualitzava el vídeo vaig creure que seria una bona "excusa" fer ús del programa audacity per enregistar un conte col·lectiu entre els 4 alumnes i així ells experimentarien com s'introduiex la veu dins de l'ordinador per tal que després narri una història.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
