
dimarts, 22 de desembre del 2009
diumenge, 20 de desembre del 2009
divendres, 18 de desembre del 2009
La sessió següent
Després de la visualització
Imatges II
Algunes imatges del projecte final
La meva veu pot sortir de l'ordinador??
Estem treballant el conte tradicional com a tipologia textual i parteixo de la visualització dels contes de la web www.unamadecontes.cat que per la tipologia d'imatges i d'elements plàstic trobo que són més adequats a l'edat dels alumnes.
Al fer-me aquesta pregunta mentre visualitzava el vídeo vaig creure que seria una bona "excusa" fer ús del programa audacity per enregistar un conte col·lectiu entre els 4 alumnes i així ells experimentarien com s'introduiex la veu dins de l'ordinador per tal que després narri una història.
dissabte, 17 d’octubre del 2009
MAPA CONCEPTUAL 3, mapa síntesi

MAPA CONCEPTUAL 1, derivat de l'article
dissabte, 10 d’octubre del 2009
SÍNTESI DEBAT CTS

dijous, 24 de setembre del 2009
La pròpia avaluació inicial en el món de les TIC

Com a avaluació inicial he valorat dins de l'escala del 0 al 10 una sèrie de frases relacionades amb les noves tecnologies.A més he realitzat un mapa conceptual lligant els conceptes Ciència, Tecnologia, Educació i Societat
L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: 8
Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 10
Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta
transmissió del coneixement : 10
La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i
actituds: 3
Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 10
Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 0
La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 8 però també orientar en elles
Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: 5
Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 4
El canvi tecnològic determina el canvi social: 8
Aquest fet de posar paraules a les Noves Tecnologies m’ha permès parar-me a pensar sobre tot aquest món de la tecnologia i em fa adonar que no és un aspecte com qualsevol altre dins a la societat en la qual vivim sinó que pot ser un dels màxims exponents que condueixen la societat cap a un camí o un altre i per tant hem d’estar preparats per a poder-lo portar a terme dins de la nostra pràctica educativa.
LES NOVES TECNOLOGIES EN EDUCACIÓ
http://www.youtube.com/watch?v=ZSV4UC7ZJBw
Benvinguda
Cal dir que aprendre no és una tasca única i exclusivament dels més menuts sinó que els grans, els adults continuament necessitem formar-nos, aprendre en solitari, en comanyia, intercanviant informacions i formes de veure la vida.
Així, invito a tots els interessats a compartir noves maneres d'aprenentatge, a aprendre conjuntament tot establint una xarxa social virtual.
Fins aviat


