dijous, 24 de setembre del 2009

Benvinguda

Hola a tothom que estigui interessat en l'aprenentatge dels més menuts de la nostra societat.

Cal dir que aprendre no és una tasca única i exclusivament dels més menuts sinó que els grans, els adults continuament necessitem formar-nos, aprendre en solitari, en comanyia, intercanviant informacions i formes de veure la vida.

Així, invito a tots els interessats a compartir noves maneres d'aprenentatge, a aprendre conjuntament tot establint una xarxa social virtual.

Fins aviat

1 comentari:

  1. Hola,

    veig que ja has començat a posar-te les piles a l'assignatura. Estic tafanejant una mica. El meu bloc es diu blokuok. Et convido a que el visitis i deixis algun missatget.

    apa,
    ens veiem.

    ResponElimina