A la següent sessió tornem a visualitzar el conte i en aquest moment parlem de forma oral dels personatges. De forma oral en fem la descripció tant d'ells com de l'entorn.
Un cop fet això, els alumnes en fan un petit resum.
Cada persona aprèn a la seva manera, al seu ritme sempre tenint en compte les seves necessitats.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada