divendres, 18 de desembre del 2009

La sessió següent


A la següent sessió tornem a visualitzar el conte i en aquest moment parlem de forma oral dels personatges. De forma oral en fem la descripció tant d'ells com de l'entorn.

Un cop fet això, els alumnes en fan un petit resum.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada