divendres, 18 de desembre del 2009

Imatges II



Per tal de poder visualitzar els contes des de la web i per la comoditat dels alumnes utilitzo un dels portàtils amb connexió inal·làmbrica a internet, un projector i una pantalla.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada