Les fotos que veieu són del conte "El petit avet", ja que al llarg del mes de desembre hem treballat contes de l'hivern amb un rerefons nadalenc.
divendres, 18 de desembre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cada persona aprèn a la seva manera, al seu ritme sempre tenint en compte les seves necessitats.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada