Un cop hem fet la visualització fem una sessió oral de comprensió del conte, de la seqüència del mateix i fem un primer treball per diferenciar el plantejament, nus i desenllaç.
Aquesta activitat oral l'escric a la pissarra però tal i com ells me l'expliquen, és a dir, amb la mateixa estructura oral que utilitzen i després fem la reflexió de si éstà ben explicat i s'entèn.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada