La proposta didàctica que presento sorgeix d'aquesta pregunta que una alumna que assisteix a l'aula d'EE de l'escola ordinària on treballo em va fer.
Estem treballant el conte tradicional com a tipologia textual i parteixo de la visualització dels contes de la web www.unamadecontes.cat que per la tipologia d'imatges i d'elements plàstic trobo que són més adequats a l'edat dels alumnes.
Al fer-me aquesta pregunta mentre visualitzava el vídeo vaig creure que seria una bona "excusa" fer ús del programa audacity per enregistar un conte col·lectiu entre els 4 alumnes i així ells experimentarien com s'introduiex la veu dins de l'ordinador per tal que després narri una història.
divendres, 18 de desembre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada