Cada persona aprèn a la seva manera, al seu ritme sempre tenint en compte les seves necessitats.
M'ha agradat molt el teu c-map i és una bona idea compartir-lo al blog. Gràcies!
Moltes gràcies Irene.
M'ha agradat molt el teu c-map i és una bona idea compartir-lo al blog. Gràcies!
ResponEliminaMoltes gràcies Irene.
ResponElimina